25 4月 2024

El pueblo unido jamás será vencido


來吧 朋友
再不可退後
並肩 行進
痛擊這荒謬
睇清 我地
不想再忍受 
高歌 我哋 
堅壯像雨水散落每一寸土地 
不枉血身上流 
終會 勝利 
把命運再建構 

齊落 齊上 
睇緊身邊戰友 
回首 連結 
阿媽姑姐老豆 
出手 捍衛 
不只我的自由 
抓緊 節奏 
未來在每雙手連住心中盼望 
衆生的自由 
終於 發現 
真相不會獨奏 

從傷悲 中攀起 
似巨浪 般翻起 
用智慧 與勇氣 
守護我哋嘅屋企 

新界人 ! 九龍人 ! 團結唔會被打沉 ! 
離島人 ! 港島人 ! 團結唔會被打沉 !

來吧 朋友
再不可退後
並肩 行進
痛擊這荒謬
睇清 我地
不想再忍受 
高歌 我哋 
堅壯像雨水散落每一寸土地 
不枉血身上流 
終會 勝利 
把命運再建構 

來吧 朋友 
你不須屈就 
埋沒 人性 
你點可接受 
睇清 制度 
挑起各種恨仇 
分化 割蓆 
一切像已經預謀要將你我撕裂 
分裝再出售 
今天 我地 
擺脫呢個毒咒 

從傷悲 中攀起 
似巨浪 般翻起 
用友愛 與勇氣 
守護我哋嘅屋企 

新界人 ! 九龍人 ! 團結唔會被打沉 ! 
離島人 ! 港島人 ! 團結唔會被打沉 ! 
自己人 ! 自己人 ! 團結唔會被打沉 ! 
自己人 ! 自己人 ! 團結唔會被打沉 !

沒有留言: